星期二, 4月 05, 2005

做人應否圓滑點好?

其實我都好懷疑, 這倒底是對或是錯的....

做人應否圓滑點好?

我工作的氣氛就是要絕對百份百圓滑, 不過就是我太直, 不懂得去予人報以美言, 就老是對人說你錯了, 不要胡鬧, 更甚是喜怒形於色, 大家也怕怕與我交往. 說實在, 我不喜歡假言, 你明明不是我的同一族, 我什麼要同你混在一起.

有好朋友對我說, 為什麼不圓滑點? 就算是贏得敵人一刻信任, 也是好事. 可是要我同敵人為伍, 我真的不可以, 那就是我的處世之道. 故此, 就是在現今處世上, 我的以且確不可以贏到某些人信任.

我的堅持, 害了我嗎?

肥樹

4 Comments:

At 12:46 上午, Blogger explosion said...

我有我生活, 我有我態度. 貫徹始終.
有難容, 但我刻意迎合更難容我意.
索性繼續做小怪人一個, 起碼順心順意.

 
At 3:51 下午, Blogger fattree said...

好一句"小怪人"!!! 我喜歡~~~!!

 
At 6:28 下午, Anonymous 匿名 said...

絕對欣賞你。我都係咁,唔岩 channel 的人,都懶得理。我係自己既世界入面好開心,好滿足

 
At 12:39 下午, Anonymous 匿名 said...

做人做事真係可以活在自我世界裏,不與任何人溝通或合作,這個世界弱肉強食,寧可多個朋友都不要多個敵人,雖然我同意你的講法,唔同想法可必做朋友,但原來生活中,唔只朋友,有類人叫做同事,見面時間分分鐘多個見朋友,咁你諗下係咪真係可以完全唔理呢﹗
呢個社會係殘酷,令人變得膚淺,因為你要食飯。
路過的過來人

 

發佈留言

<< Home