星期四, 5月 05, 2005

緣起於十年前



認識他們整整十年了, 就是他們的首張EP "lately"開始, 我就成為了IVY的樂迷, 亦由於此唱片, 我踏上了寫樂評的體驗, 首次投稿於MCB就給予刊登.

當年的沉迷, 現今的懷念. 對於IVY, 我仍記望新碟給我滿足聆聽感覺. 樂隊整整十年來只有四張唱片及一張EP, 也許各成員也忙於大家手上的工作, 三位成員ANDY CHASE, ADAM SCHLEISINGER 及DOMINIQUE DURAND的在IVY的其他時間上各枝節橫生, ADAM又是監制又是FOUNDTAIN OF WAYNE的成員, ANDY CHASE則活躍於監制的活動上(連日本的樂手他也參選), DOMINIQUE就忙著為ANDY CHASE生仔及另一樂隊PACO的活動. 在走在一起, IN THE CLEAR的聲音是同樣是活脫式歌曲為主幹, 這就是IVY最討我歡心的地方, 十年前的青蔥感覺雖然今天不復在, 可是我仍熱愛DOMINIQUE那充滿透明感唱腔, 極具迷人風格. 另外, 樂隊在不少地方也表現了成熟之美, 大量使用電效作編排, 作品不再是結他到底, 一下子由IVY變成了ST. ETIENNE般.

順帶一提, 我很久沒有了衝動看見了唱片即想擁有, 近日我就是看見了IN THE CLEAR便二話不說買下了, 另一張同是擁有的是BRITISH SEA POWER的OPEN SEASON, 也是聽得非常興奮.

http://www.thebandivy.com/

肥樹

6 Comments:

At 12:38 上午, Anonymous 匿名 said...

個人覺得british sea power呢隻很pop呢...

 
At 3:20 下午, Blogger 快樂牛郎 said...

嘩! 原來佢地咁耐歷史. 我仲以為佢地係新組合.

 
At 5:17 下午, Blogger fattree said...

回應kirk先..

係啊, 今次真係pop了d, 冇上次果d怪怪melody曲目.

但佢地既張力, 真你無得頂~~~

 
At 5:19 下午, Blogger fattree said...

回應快樂牛郎~~

是啊, 她們有成10年啦, 如果你講緊ivy的話. 留意下, 佢地呢張碟, 唔算最正, 不過個flow好好~~~

 
At 5:33 下午, Blogger 快樂牛郎 said...

我以前淨係響D年度Chill-out精選聽過Ivy既歌. 等我遲D都買返隻. 我之前睇好似佢地個Label係溫哥華既?

 
At 2:19 上午, Blogger fattree said...

快樂牛郎

可能佢地既歌係節奏慢熱點, 不過不是太chill out的, 你的chill out精選一定在說慌...

之前的label應是seed, 係紐約label來, 可能係加拿大有代理label啦.

 

發佈留言

<< Home