星期三, 7月 06, 2005

哈哈, 很久沒把blog更新, 原因好可笑.

就是我忘記了我的password.......

講記性, 我真係好差, 我可以放一個長假, 回公司說不出我的同事名字; 又可以打一個電話給人, 而不知要找誰.....

好的不記, 偏偏衰的就記足, 邊個欠我錢, 誰說我壞話, 他搶了我功勞等等. 是選擇了專記負面的事嗎?

我忘卻了OASIS在DON'T LOOK BACK IN ANGER給我的感動, 忘記了DEPECHE MODE的SOMEBODY的率直, 又忘掉了AMK的首張唱片名字.....

是善忘? 是我心不再? 定係是情是債是場夢?

共勉之.

肥樹

6 Comments:

At 9:00 上午, Blogger BFSH said...

我都不知道是甚麼, 我只知道, 根據我認識的你, 就是你沒有把password忘掉, blog還是不會經常性地更新的。

共勉之? 共勉之。
B

 
At 5:08 下午, Blogger fattree said...

你信我啦, 我今次真係唔記得password的!!

 
At 10:51 上午, Anonymous 匿名 said...

TO : Joanna

多謝你上來買野先.....

我係咁既人, 不過別人係不會原諒這樣的人.. 我會食多d維他命來增加腦力!!!

點解去唔到你個blog?

肥樹

 
At 11:01 上午, Anonymous 匿名 said...

i'm looking for some hot guys to talk to. Please email me.

itjustpeachy AIM/Yahoo

nicac3@hotmail.com

 
At 12:16 上午, Blogger Charcoal said...

To 肥樹
好一個忘記借口 . . . 有 Blog support 架嘛 ~~
我隔幾個星期就要搵 msn or hello or gmail support reset password 喇 !我比你更差o既需要做既事情係完事前會唔記得,完事後就記番起,補獲就被上司屌到反,唔補良心又有點兒過不去 . . . . . . 我唔覺得係善忘,只不過係個心有否裝載,又可能人有選擇性接收自己想接收既信息!共勉之!

ps. AMK 首張唱片名字 : Love EP
ps2. 記唔記得贏波請食飯?
ps3. 上次又話幫我問隻 Supercar B collection ??

 
At 1:12 下午, Blogger BFSH said...

charcoal說的一矢中的!
現在又如何? 又再一次遺失了password嗎?
B

 

發佈留言

<< Home