星期二, 6月 27, 2006

真係睇得好激動.ITALY VS AUSTRALIA

今晚呢場波, 我首先要申報我是有下注的, 我用了100元去買此場入球大, 因我自己心水是總入球會超過兩球的. 不過今晚我仍然開心, 我開心是因為個天都幾公平, 令到意大利得勝, 原因有下:

1) 成晚澳洲係上半場打得好d, 不過說得好都是佢地交波傳送有功課, 但都唔係好想射, 個心唔夠紅!!

2) 下半場意大利被球證趕了個出場, 我想大家都見唔係大錯, 好有商榷餘地, 澳洲就在發盲的球證幫忙下, 都係打場球來球往的波來, 你要贏就要清脆點嘛!!

3) 我信意大利係死搶最後那球的, 個心態正確, 個天係知你地有心想去贏, 唔係澳洲那般想等加時. 電視旁述說澳洲想再一次像上屈世界杯翻版, 我想你真係想大了胃口!!!

4) 有一球有四個澳洲後衛去招呼不記得是誰的意軍前鋒, 點知走失另一位, 雖然都不入, 澳洲你們是不夠班的就真是不夠班!!! 明顯地意大利係想90分鐘ko你!!

5) 位球證係盲, 佢盲多次判多個極列, 好到不得了, 無仇報!!!!


最後, 我都要再重申, 我今晚是輸了100元, 不過就以娛樂性來看, 此100元就變了我欣賞意大利不敗心的代價, 我覺得物有所值!!!

肥樹

此時音樂 : 沒有