星期四, 6月 21, 2007

DAFT PUNK之後繼來者:JUSTICE

唱片拆家 : "肥仔樹, 你要唔要JUSTICE番去PANIC 賣?"
肥樹 : "唔要喇, JUSTIN 唔要啦~~~ (心想係JUSTIN TIMBERLAKE的再版)
唱片拆家 : "OK, 咁算啦~~~"

三個小時後........

肥樹 : "哥仔, 我想要番JUSTICE啊, 係J.U.S.T.I.C.E咁串法嘛?同埋個封面係有個十字架咁?"
唱片拆家 : "係啊, 要唔要?"
肥樹 : "要!!! 多多都要!!!!"
唱片拆家 : "咩來架, 好野來架?"
肥樹 : "我聽你講完, 上個網SEARCH下啦, 點知發覺係法國二人電子舞曲DUO, 好CLUB野, 又有D女聲唱下幾正架, 好似當年聽完DAFT PUNK咁正!! 仲有, 上埋佢地個YOUTUBE睇了一條叫D.A.N.C.E既片, 真係正到飛起!!"
唱片拆家 : "都唔知你嗡咩... 是但要十張啦.
肥樹 : "............."

就是這樣, 我昨天又找了一個好聽的聲音, 有請來自法國的公正, JUSTICE!

band member :
Gaspard Augé & Xavier de Rosnay



Album : †


Single : D.A.N.C.E


此時音樂 : Manic Street Preachers [Send Away The Tigers]

0 Comments:

發佈留言

<< Home