星期五, 6月 30, 2006

另類廣告歌.抄歌!

晚上回家吃飯, 看著電視, 我差點嘖飯, 因為我看到了李嘉欣, 看了她為Loreal拍的廣告.

我唔係大劉, 唔識欣賞李小姐的清皙潔白皮膚, 我只在乎廣告的配樂. 乍聽之下, 那麼耳熟的, 是什麼來的, 又好似不像了罷.不是不是, 是那首歌曲吧!!! 就是Fine Young Canibals [She Drives Me Crazy]的節奏, 再加上那搶耳的guitar riff, 像真度有85巴仙的!!! oh my god!

香港流行曲抄歌抄編排抄封面抄意念屢見不鮮, 現在也在廣告界歌上也漫延開去, Loreal的例子你可能不知道(始終fyc不是太多人認識).我想之前的HSBC的保險廣告配樂, 抄足sigur ros的[Hippipolla], 激似度95巴仙, 我想作曲那位朋友, 是想香港樂迷真的不買唱片, 認為無人會聽冰島音樂吧了.

其實反轉來看, 可能是刻意想有首大家認知的音樂來, 作出了逆向宣傳效果. 因廣告主打群是對音樂認識不多的銷費群眾, 廣告上一齊訊息己經對他們有效果了(當然只有message delivery, 並不是真正的purchasing decision), 就是像我這樣會走出來批評抄歌的小人物, 就是用了逆向宣傳, 在我們不經意間提產品作宣傳. 看一看我上文, 見到了Loreal, 又有HSBC等名字, 在市場角度上是贏取了口碑, 所謂越鬧越紅就是這樣.

創作配樂的人, 不想去批評他們, 始終別人都是要開飯, 一下子靈感不到, 有點好料子就順手來吧.

我想到另外例子還有永明金融用上Supergrass [It's Alright], 你會想起其他嗎?

肥樹
此時音樂 : Monogel [出力.嬌娃]

5 Comments:

At 1:55 下午, Blogger Jenny said...

其實我想不是有意抄的.

很多時候, 我們會給一些music reference 給clients.
怎知client 都不明白那只是個mood & toner reference, 不是說我們要抄...
結果到頭來, client 要求要隻歌似番個reference..."我總之要一模一樣!!!"

我所知就有不少這樣的 "強姦" 例子.某大飲料"清心x" 之前極似merry xmas mr lawrence 的music 就是其一...

 
At 2:53 下午, Blogger fattree said...

明白~~

呢d 就好似我shop的客一樣, 我最頭痛就是問我"有係d好似mazzy star咁既cd?", 即係你又要似, 真係搵了d好似既又唔岩心水... 原來都幾煩.

又係果句, 人地係客, 我地係service行業, 今時今日咁既服務點為至夠呢?

 
At 4:20 下午, Blogger Jenny said...

haha ~ 你咁講冇人敢再問你啦~ haha

 
At 4:43 下午, Blogger fattree said...

我就是想人地唔好咁問, 可以說是有什麼推介吧~~~ 那麼還好, 大家有好大的討論空間, 唔係你自己的聆聽空間就限死了!

我去了你的blog, 發覺果stickam好正, 我都整了個~~!

cool jenny~~

fattree

 
At 2:01 上午, Blogger fattree said...

都係果句, 個客大晒.

 

發佈留言

<< Home