星期二, 7月 12, 2005

你唔會係因冰之驕子識QUEEN嘛........


VA - KILLER QUEEN

近日因木村日劇"PRIDE"炒起了電台播QUEEN的歌曲, 香港社會就是如此, 跟紅頂白, 不過也好, 多個話題多件CD賣, 不錯!!!

QUEEN對於我都是很陌生的. 不是吧, 肥樹你應該聽很多歌吧!!?? 我坦言吧, 我是有聽QUEEN, 但就沒有擁有過QUEEN的CD, 就算是都只有張FREDDIE MERCURY的SOLO唱片(名字當然記不起.... 有GREAT PRETENDER那張是了..), 但都識點QUEEN的首本名曲, 像WE ARE THE CHAMPIONS, BOHEMIAN RHAPSODY, UNDER PRESSURE, RADIO GA GA等等, 仍然記得太極翻玩了RADIO GA GA在樂壇勁BAND SUPER JAM的場面. 心目中QUEEN就是隊金曲樂隊, 我懂歌, 不懂含義, 我信我也要有進修時間了.

收到了此張KILLER QUEEN的致敬大碟, 樂手名單有著名字如THE FLAMING LIPS, BE YOUR OWN PET, JOSS STONE, SUM 41, ROONEY, JON BRION等會聽過的名字, 其他如GAVIN DEGRAW, JOSH KELLEY, LOS LOBOS, FAT BOTTOM GIRLS就真係唔識了吧. 唱片賣點就是先前NME新聞說的THE FLAMING LIPS 翻玩了BOHEMIAN RHAPSODY, 聽過了吧, 可以說是認真以QUEEN原版本為基礎, 不過太TFL味道. 但在JOSS STONE的UNDER PRESSURE就SOULFUL得很. 如果你是QUEEN樂迷, 我估會頗失望的, 一來樂手名字參與指數偏低, 二來就不是預期中精彩.

我問緊自己, 到底我為何是寫此簡評. 我想我是在聽張不是很滿意的致敬唱片, 不如花點時間金錢買回QUEEN的唱片來聽好了.

肥樹

3 Comments:

At 12:19 上午, Blogger Charcoal said...

講開勁 band 沖天飛音樂會 ..記得 Beyond 唱 We will rock you ...

 
At 11:17 上午, Blogger BFSH said...

我本身其實都真係幾鍾意QUEEN的, 實際上當然係因為Freddie Mercury!
但係由何韻詩好高姿態咁話好鍾意QUEEN開始, 我就唔打算再講.....

 
At 12:15 上午, Blogger Charcoal said...

我好似仲有兩隻 Queen o既三吋 CD Single

 

發佈留言

<< Home