星期六, 7月 22, 2006

THIS IS MY FIRST DAY OF MY CAMERA LIFE!


係我人生第一部自己買的Digital camera(之前使用是由弟弟購買及抽獎中回來的), 是Kodak V570, 係由好友介紹的. 買的原因係貪型, 並且是特別在擁有雙鏡頭的, 遲些要認真學習怎樣使用了.

以上試相係我第二張作品來, 哈哈, 都不錯吧?

肥樹
此時音樂 : enjoy the silence

4 Comments:

At 12:27 下午, Anonymous 匿名 said...

唔錯呀..我都未買呀..我想買sony T9 , 要勁避震及易用..

 
At 10:20 上午, Blogger BFSH said...

終於都買了~~
我想買Ricoh GR Digital.....

B

 
At 9:59 下午, Blogger Charcoal said...

正喎 ~ 超廣角好吸引

 
At 12:43 下午, Blogger fattree said...

TO 蝦妹 : sony的機, 算吧....

老闆b : 快d 買, 快d買.

炭 : 係啊, 仲係dual lens, 好好玩的, 星期四帶來去影sf.

 

發佈留言

<< Home