星期五, 3月 24, 2006

我依家最期待....

人, 係不同時代有不同的期待, 我呢一刻最期待的事有......

碟 : primal scream新碟 "riot city blues"
事 : 今晚有腳底按摩做
演出 : 4月1日晚的primary shapes live in shetlers, 果晚同佢地開會, 又燈setting, 又音響點set, 又咩電腦安排, 總之好勁咁!!!
工作 : 4月2日全職回panic 工作
目標 : fattree.hk快d出世
股票 : 1192唔該用力上, 幾時有業績公布呢?
戲 : x-men 3 以及 inside man
車 : BMW的1系
身材 : 想減30磅

不過, 說到底, 我最期待係我與我的女友結婚同買樓果日, 但有點遠了....

肥樹
此時音樂 : ACO [星NOKUZU]

4 Comments:

At 2:17 上午, Anonymous 匿名 said...

HAHA
祝早成事

 
At 11:00 上午, Blogger BFSH said...

我地合力將速度加快啦~~~

B

 
At 2:21 上午, Anonymous 匿名 said...

趁早趁早 ~
今年好多朋友結婚呢 :x

 
At 1:42 下午, Anonymous 匿名 said...

要結婚,卻不必買樓哩。

多謝您的留言。

 

發佈留言

<< Home