星期四, 4月 06, 2006

夏天要來的音樂節

昨晚與位老死飯聚, 細說近況之餘, 他不忙告訴我他月尾一件大事, 就是前往coachella festival, 我不慌不忙即說了句好狠毒的粗口!!!

作為音樂愛好者, 能夠親身看到心儀樂隊/樂手演出真的是難忘經驗, 香港雖說是個國際大都會, 就於世界音樂舞台只是鳳毛麟角市場, 基本上國際歌手不會專程來臨, 通常是在東南亞地區亦有國家舉行音樂會才把香港列入tour中. 但看festival是不同的, 因有著眾多樂手集合其中, 雖然表演時間都有限, 以樂手數量絕對取勝, 實行有個實對胃口.

就以coachella festival來說, 單看line up就令人有無攪錯感覺, 粒粒大名, 有著Madonna一個就以經殺晒!

當然夏天festival多的是, 另外仲有fuji rock 以及summersonic, 就以吸引來說, 我會選擇summersonic的, 希望今年也可以再前往吧!!!

延伸閱讀 : Summer is over, summersonic is over too

肥樹fattree
此時音樂 : LO J. [老積]

6 Comments:

At 2:45 下午, Blogger Jenny said...

我也打算去summer sonic. 請問去東京好, 還是osaka 好呢

 
At 8:29 下午, Anonymous 匿名 said...

TO Jenny,

請你跟著肥樹帶團之夏日聲波旅行團吧, 因為我有前往25次日本東京之紀錄, 希望賞面吧, 要飲要食我知訂~~~!

哈哈, 去東京大版都無問題, 最重要係enjoy the show!!!

最新消息有mum的dj set!!!!

肥樹fattree

 
At 11:47 上午, Blogger Jenny said...

嘩~ 25次~ 勁~
好呀~ 咁決定去東京大版請post一下~ :D

 
At 7:18 下午, Blogger fattree said...

To Jenny,

似乎都係去東京, 因個地方熟晒, 同埋有好多朋友係度, 可以見下老朋友.

仲有, 有超好食的拉麵.... (肚餓中...)

肥樹

 
At 3:21 上午, Anonymous 匿名 said...

now i know how did u find out i'm going to coachella... haha... yay so excited! u should come too laaaaaa

 
At 4:52 下午, Blogger fattree said...

TO ARC,

ENJOY THE SHOW LA~~

HELP ME BUY THE NEW COACHFELLAS DVD OK?

FATTREE

 

發佈留言

<< Home